II Półmaraton Jeleniogórski UKOŃCZONY

No i nadszedł 3 Maja 2014r. Pobudka o 7 rano. Prysznic, spacer z psem, kawka, śniadanie i jadę. O 9:00 z ekipą meldujemy się na starcie. Trema jak nigdy, w końcu to mój debiut. Szykowanie, rozgrzewka, kilka fotek i stajemy na starcie.
20140503_09460120140503_09501720140503_095439

No i przyszło wystartować.!!  Wokół Placu Ratuszowego to tzw. formowanie szyków. Każdy stara się złapać własne tempo.
Każdy z nas ruszył wedle swoich możliwości i tak było do końca.
Półmaraton to nie truchcik koło domu i wszystkie braki treningowe tutaj wychodzą. Nie przejmuje się tym jeszcze gdyż jest to mój pierwszy start i na poprawę mam dużo czasu.
Galeria zdjęć z półmaratonu Jeleniogórskiego można znaleźć w zakładce Galeria lub bezpośrednio tutaj.
START ! Chłopaki wyrwali do przodu jak z procy. Ja starałem się biec swoim tempem i starać się wytrwać do końca. Już na sam początek długi podbieg. Tutaj wielkie szachowanie pomiędzy zawodnikami. Takie górki oddają wszystko. Przyłączam się do grupki i tak lecę do 10 km. Na moje nieszczęście grupa kończy zawody na dystansie 10km a ja muszę na nowo łapać rytm. Po tym odcinku nie jest już przyjemnie. Odczuwam każdy kilometr a przede mną znowu męczące podbiegi. Tak też się męczę przez następne kilometry. Ostatni 5 km to już walka ze swoją psychiką.  Nie poddaje się i niesiony dopingiem staram się dobiec do stadionu. Już końcówka, wbiegam na bieżnię gdzie pojawia się Ernest i holuje mnie do mety w szybszym tempie. KONIEC. Udało się. Jestem mega szczęśliwy.
Wszyscy dobiegli cali i zdrowi z czego się bardzo cieszymy.
Najlepszy czas wykręcił Marcin Kapłon, który był w kategorii Open 35 z czasem 1:27:35 
Kolejny na mecie melduje się Ernest Pawłowski. Miejsce 321 z czasem 1:48:11
Waldemar Han dobiega jako trzeci z grupy na poz. 431. Czas 1:55:20
Czwarty melduje się Waldemar Sobiński. Pozycja 537 z czasem 2:11:32
Ja (Paweł Sobiński) dobiegam jako ostatni z grupy a pozycji 565 z czasem 2:24:27.


Dla wszystkich ogromne brawa. Korzystając z okazji miło nam powitać kolejnych zawodników w grupie, którymi są Ernest Pawłowski oraz Waldemar Han.

Komentarze

Popularne posty