Strzegomska Dwunastka

Dzisiaj tj. Sobota 21.06.2014 przyszło nam wystartować w Strzegomiu na dystansie 12km.
My tzn. Tato i Ja.
WP_20140621_009
Były z nami nasze Żonki a więc moja Mama Stasia oraz Żona Natalia. Obie nacykały tyle zdjęć, że nie wiem czy to ogarnie serwer hehe
Bieg z dobrą organizacją zarówno przed jak i po biegu.
Mogliśmy liczyć na doping, punkty żywnościowe, piwko i kiełbaski po biegu.
Nie zapominamy o okolicznościowych koszulkach i medalach.
Trasa ciekawa: 3 pętle po 4km z czego 2 km pod górkę i 2 na dół.
Przyznam, że z lekką obawą jechałem do Strzegomia. To tylko 12 km i trzeba mocno cisnąć a ja nie byłem do tego przygotowany.
Zakładałem czas około 1g:20minut.
Udało się wykręcić 1g:11m:51. W tym rekord na 10 km 1g:00m:8s
Tato również wybiegał fajny czas. 1g:06m:18s. 
Notujmy ciekawy sobotni start i czekamy na następne.
Oby udało się jeszcze trochę potrenować i w lipcu również gdzieś wystartować.

Obszerna galeria tutaj.
Strona z wynikami tutaj.

logonowe

Komentarze

Popularne posty